ŽelPage - elektronický magazín o drahách Atlas vozů.cz

Vůz CZ-ČD Bp282 počet míst k sezení - 2. třída 86 + 3 počet míst pro jízdní kola 4 maximální rychlost klimatizace centrální zdroj energie zásuvky uzavřený systém WC bezdrátové připojení k internetu (Wi-Fi) Vyhledat tento vůz v řazení na ŽelPage

ZANIKLÁ ŘADA VOZŮ (vznik 1991, zánik 2016)

Všechny vozy byly modernizovány na řadu Bdpee231, čímž řada Bp282 zanikla.

Základní informace

Držitel České dráhy (ČD)
Země registrace Česká republika (číselný kód: 54 / písmenný kód: CZ)
Číselné označení 50 54 21-08
Výrobce Vagónka Studénka (1991-1992)
Typ vozu typ vozu B - vůz 2. třídy
Uspořádání velkoprostorový vůz

Technické údaje

Brzdící váha – ruční brzda13 t
Brzdící váha – režim P38 t
Brzdící váha – režim R55 t
Maximální rychlost120 km/h
Rozchod vozu1435 mm
Minimální poloměr oblouku150 m
Délka vozu přes nárazníky24500 mm
Vzdálenost otočných čepů podvozků17200 mm
Rozvor podvozku2600 mm
Hmotnost prázdného vozu35 t
Hmotnost obsazeného vozu42 t

Seznam vozů řady Bp282

K této řadě nejsou přiřazeny žádné vozy.

Bývalé vozy řady Bp282 (62 vozů)

Číslo vozu Důvod vyřazení Podrobnosti
50 54 21-08 396-3vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 397-1vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 398-9vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 400-3vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 401-1vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 402-9vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 403-7vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 404-5vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 405-2vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 406-0vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 408-6vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 409-4vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 420-1vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 421-9vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 422-7vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 423-5vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 424-3vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 425-0vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 426-8vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 427-6vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 428-4vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 429-2vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 430-0vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 431-8vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 432-6vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 433-4vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 434-2vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 436-7vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 439-1vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 440-9vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 442-5vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 443-3vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 444-1vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 445-8vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 446-6vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 447-4vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 449-0vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 455-7vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 456-5vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 457-3vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 458-1vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 459-9vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 460-7vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 461-5vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 462-3vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 463-1vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 464-9vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 465-6vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 466-4vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 467-2vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 468-0vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 469-8vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 470-6vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 471-4vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 472-2vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 473-0vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 474-8vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 475-5vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 476-3vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 477-1vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 478-9vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti
50 54 21-08 479-7vůz byl modernizován na řadu Bdpee231 podrobnosti

Pro zobrazení dalších údajů a historických dat o dislokaci a barevném schématu vozu zobrazte podrobnosti příslušného vozu.