ŽelPage - elektronický magazín o drahách Atlas vozů.cz

Vůz CZ-ČD Bdmtee281 50 54 22-44 220-0 počet míst k sezení - 2. třída 96 + 3 počet míst pro jízdní kola 8 maximální rychlost klimatizace centrální zdroj energie zásuvky uzavřený systém WC Vyhledat tento vůz v řazení na ŽelPage

Navigace

Barevná schémata, dislokace a stav vozuVýrobní štítkyRevizeVáženíTabulka lakůPoznámkyFotogalerie

Barevná schémata, dislokace a stav vozu

Údaje jsou seřazeny chronologicky od nejnovějšího po nejstarší.

Stav ke dniÚdajPoznámkaZdroj
29.05.2017ČD najbrt 2Radek Papež
DKV Česká Třebová, DST Hradec Králové hl.n.Radek Papež
provozníRadek Papež
27.03.2017ČD najbrt 2PERŠING162
DKV Česká Třebová, DST Hradec Králové hl.n.PERŠING162
provozníPERŠING162
30.12.2016ČD najbrt 2Filip Novotný
DKV Česká Třebová, DST Hradec Králové hl.n.Filip Novotný
provozníFilip Novotný
24.11.2016ČD najbrt 2Filip Novotný
DKV Česká Třebová, DST Hradec Králové hl.n.Filip Novotný
provozníFilip Novotný
26.06.2015ČD zeleno-bíléJan Vostruha
DKV Česká Třebová, DST Hradec Králové hl.n.Jan Vostruha
provozníJan Vostruha
05.05.2015ČD zeleno-bíléRadek Papež
DKV Česká Třebová, DST Hradec Králové hl.n.Radek Papež
provozníRadek Papež
26.07.2013ČD zeleno-bílézdroj neznámý
DKV Česká Třebová, DST Hradec Králové hl.n.zdroj neznámý

Výrobní štítky

K tomuto vozu nejsou přiřazeny žádné výrobní štítky.

Revize

DatumPlatnostMístoPoznámkaZdroj
11.12.2012 1,5 roku ? Pardubice zdroj neznámý
08.05.2014 1,5 roku HK Hradec Králové hlavní nádraží Radek Papež

Vážení

DatumMístoHmotnost vozuPoznámkaZdroj
30.11.2006 Pl MOVO Plzeň 38 900 kg Jan Vostruha

Tabulka laků

Stav ke dniTabulka lakůPoznámkaZdroj
26.06.2015 LAK I PUR Btz .90 Jan Vostruha
26.06.2015 LAK II Jan Vostruha
26.06.2015 LAK III PUR LLF Pl 11.06 Jan Vostruha
24.11.2016 LAK I PUR LLF Sp 09.16 Filip Novotný
24.11.2016 LAK II Filip Novotný
24.11.2016 LAK III Filip Novotný

Poznámky

DatumPoznámkaZdroj
30.12.2016 plyšový interiér celého vozu Filip Novotný

Fotogalerie

fotografie vozu
označení vozu, nápisy na voze
Hradec Králové hlavní nádraží
Autor: Radek Papež, 5. 5. 2015